Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Ninni - 26 oktober 2007 12:03

Nu undrar nu säkert om jag har blivit knäpp, sista dagen & sen första dagen..

Men det är så, sista dagen/natten i detta huset för imorgon så bär det av till det nya huset.. Så ikväll kommer det packas, packas & åter packas, för vid 9,30 imorgon kommer det ett helt gäng & hjälper till med flytten, snälla goa släkt & vänner som ställer upp....

Första dagen då.. Jo det har varit första dagen för barnen i Vislanda Skolan, har varit där & hälsat på, kollat in hur det ser ut & deltagigt på 2 lektioner, haft rast & lunch.. Både ser fram emot att få gå på detta skolan & det känns ju hur bra som helst.. Det är ju min gamla skola & det var en nostalgi tripp att återvända dit, träffa gamla lärare & så.. Måste säga att det var så skoj... Äntligen var JAG på hemmaplan....


Nu ska jag ta & packa ner lite emr saker, huset ska ju tömmas totalt, vika ihop den tvättade tvätten & packa ner den snyggt & prydligt i lådor tänkte jag.. Tömma allt som vi inte behöver ikväll eller imorgon direkt.. .Kanske kommer det köras nåt litet lass även ikväll, det vet man ju aldrig..


Jonathan ska hämtas på tåget ikväll & då får vi även besöka affären lite för att shoppa mat, tänkte att vi tar det på samma ggr, imorgon är det nämligen meningen att det ska bli tacos till "flyttgubbarna"


Inte säkert jag kommer skriva så mycket mer nu då jag blir utan internet hemma    men det ska snart rättas till annars avlider jag nog...


Ha det bra så hörs vi..

KRAM KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards