Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Ninni - 24 oktober 2007 07:41

Inatt har det varit kallt ute & det är det fortfarande... Ska bli så skönt att snart flytta till ett bättre hus med ordentlig värme...


Kidsen har åkt till skolan & hemmet har fått en lugn & härlig känsla, hundarna sover & katten hittar som vanligt på jäkelskap..   


Jag surfar runt för att kolla upp nytt telefonabonemang & även nåt trådlöst bredband... Jag kommer ju snart vara utan internet    kanske ska låta datan stå kvar här så länge som möjligt så att jag kan "smurfa" in när jag är här & städar iallafall...  Men då är det kanske nån rackare som snor den, huset ser ju liksom inte så bebott ut så här mitt i skogen, när allt är flyttat..


Nu ska jag ta & slå på TV & se om jag hittar nåt skoj en liten stund sen är det dags att dra igång dagen.. Imorgon fyller Jonas år så jag ska även iväg & se om jag kan hitta nåt till honom, lite sent men det beror ju på att jag legat platt fall i sängen sen i torsdags & först nu vågar mig ut igen...


Ha en bra dag!!  

Ovido - Quiz & Flashcards