Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Ninni - 22 oktober 2007 12:53

När jag tidigare idag kollade in på Catherines hemsidan såg jag att hon hade skaffat en blogg... Det är ju väldigt poppis med bloggar hit & dit..

Detta var en blogg som jag tror kan passa mig, verkar enkel & så kan man få med en liten bild & det går snabbt att få ut det på nätet utan "krussiduller"...

Jag ska försöka vara flitig & skriva men tyvärr brukar det ofast vara i början, men det behöver ju inte vara så mycket utan bara en lite kort rad om vad som hittas på...


Idag tex, är det första dagen som jag känner mig hyfsat bra sen i torsdags kväll... Legat nerbäddad i sängen med ganska hög feber & halsont & varit SÅ snurrig att jag inte riktigt kunnat gå.. Inget vidare m.a.o


Flytten närmar sig med stormsteg & till helgen bär flyttlasset av & vi ska sova där.. Just nu så tapetseras & målas det för fullt i stora/tv rummet, det andra får vänta lite..


Nu ska jag ta & se om jag hittar nåt litet att äta, har typ inte ätit sen jag blev sjuk, men nu säger magen att den vill ha mat..

Barnen kommer snart hem från skolan, det är sista veckan i den gamla skolan, sen höstlov & sen börjar nya skolan... Får hoppas det går så bra så bra..


Tjing så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards