Alla inlägg under november 2007

Av Ninni - 20 november 2007 00:00

Det är först nu som jag fått tag i en data & har  tid att skriva ett mini inlägg..


Jaffas röntgenresultat har kommit in & hon har B på höfterna & AD LBP på vänstersida & MBP på höger sida.. Ögonlyst UA..


Så nu kommer Jaffa att bli våran på papper & leva ett bra liv som familjehund & som husses träningskompis.. Så småningom kommer dom väl att komma ut på prov & dom jagar ju redan nu praktiskt, samt att hon har 2*1pris i LKL1 & mer ska det väl bli...


Kram & ha de bra!!

Av Ninni - 13 november 2007 13:20

Vi ha rnu bott i det "nya huset" sen den sista helgen i oktober, tiden bara springer iväg & vi har fortfarnde en massa kartonger kvar att packa upp..

Vi fick ju under besiktningen reda på att vi hade en vattenskada i köket & den är nu uppriven & står på "torkning" inget skoj alls att vara utan kök men vad göra man?? På fredag har det stått öppet i 14dagar & jag hoppas att det snart är så torrt att det kan läggas igen & bli ett riktigt kök igen...


Jaffa är röntgad men resultatet är i skrivande stund inte avläst men dom tyckte att det såg bra ut men det är ju ändå SKK som avgör vad det blir av plåtarna.. Spännande olidlig väntan.. Kommer Jaffa bli fri på sina små ben att& på torsdag bli fri på sina ögon så att hon kommer gå i avel?? Ja det återstår att se.. Rapport om allt detta kommer senare...


Internet hemma lyser med sin frånvaro men i veckan ska jag ÅTERIGEN in till Växjö (3ggr) för att fixa 3s mobila bredband som Siba inte kunnat fixa åt mig ännu.. Sen jäklar ska det skrivas & skrivas, hoppas jag iaf..


Jag jobbar ganska mycket på dagis just för  tillfället & hoppas verkligen att det håller i sig, både för att det ger extra pengar i kassan & det tackar man ju inte nej till & framför allt för att jag trivs så bra, men det har jag alltid gjort på Dagis...


Nu måste jag kila vidare, har en mini stund kvar på nätet då jag ska surfa runt & se vad jag missat för spännande saker..


Vi ses & hörs när vi gör det..


Kram Kram från mig!!

Ovido - Quiz & Flashcards