Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Ninni - 23 oktober 2007 08:59

Sitter här & väntar på att sotaren ska komma... TYcker det är sååå tråkigt att sitta & vänta (eller jag behöver ju inte sitta stilla & vänta men ni fattar) på nån som ska komma mellan tex 9-11 & jag vet sen innan att dom tiderna stämmer inte alltid, sist skulel sotaren komma kl 9 eller var det va & kom nästan 1 timme för tidigt vilket innebar att jag låg & nanade kudden   


Hundarna är ute i trädgården & myser.. Speciellt Zingo myser när det är kallt ute, Jaffa älskar att vara där som andra är & gärna ute där hon kan SPINGA & Loka ska jag snart släppa in då jag är lite rädd om hennes "tuttsingar" då det inte är så längesen hon hade juverinflammation..

Kissen Sigge sitter/ligger som vanligt &väntar på att det ska komma nån liten mus han kan ta & tro mig, vi har massor...


Känner mig piggare idag men är fortfarande inte frisk,  halsen är långt ifrån bra, men jag har inte nån vidare feber tack & lov...


Nu ska jag se om jag hittar nåt jag kan äta till frukost..

Ovido - Quiz & Flashcards