Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Ninni - 25 februari 2008 09:56

Igår var jag på Valputställning i Hässleholm, följde med Ann som skulle ställa sin lilla Cane Corso tik Wilda på 4månader...

Som vanligt åker man ju i allt för god tid så vi var där ca kl 10 & Wilda skulle in nästan sist i Ringen.. Hihi..

Men vi hann ju med att se alla Rottis valpar & vann det gjorde Heizas Python, en stilig kille måste jag säga & han slutade även som BIG 3..

När det äntligen var dags för Wilda att entra ringen så gjorde hon det bra, det var ju premiär.. Wilda fick 1 Hp & eftersom hon var själv i sin klass så blev det ju sedmera in & se vem som blev bästa tik.. Självklart blev det lilla Wilda (som faktiskt var yngst av alla Cane Corso, det var iof bara 5 men ändå hehe)Sen in & tävla om BIR & BIM & även här segrade lilla Wilda... Sötlöken själv..Då ville Ann plocka ihop & sticka till McDonalds & ge Wilda sin Burgare =0)Men jag sa att nog tusan måste dom har BIG final med, jo mycket riktigt det hade dom & där gallrades Wilda tyvärr ut men hon skötte sig fint under dagen & gick ju iaf hem som BIR hund...Uppfödare John-John köpte Wildas HP rosett & en fin buckla =0) som nu kommer pryda Anns hem...Så Sejpejos Out Of Control blev BIR för dagen..Grattis Ann & Wilda, nu stundar Bergunda & sen Åseda.... Kommer hon klå syrran Bitch?? Troligen ja.....& jag LOVAR att nästa ggr ska jag försöka få med mig mina förbaskade Bullar & inte glömma dom hemma på bänken.. Fniss...
Ovido - Quiz & Flashcards