Alla inlägg den 28 december 2011

Av Ninni - 28 december 2011 19:48

Barnvagnar i affärerna.. Fy idag har vi varit i stan, hade tänkt handla lite kläder till lill killen (som växer så det knakar & nu börjar behöva 68 endast liite drygt 2månader ung)

Folk är ju nästan hysteriska när det gäller rea, själv hatar jag i princip att handla & speciellt kläder, men tänkte att lite rea på Teos kläder kan ju aldrig skada var ju ändå tvungen att handla..

Men att ha syskonvagn i affärerna är då inget som dom har tänkt att man ska ha ändå är ju Babytravel en smal & smidig syskonvagn.. Jag säger bara stackars dom som sitter i rullstol det måste vara hemkt att ta sig fram..


Det slutade iaf med att jag inte hittade ett dugg som jag ville ha & inte ett plagg följde med hem... jaja det får bli en resa in en annan dag & då utan barn så jag kan ta mig fram...


Det enda som följde med hem var lite mat & kattsand ifrån City Gross...


NU dags att ge Maja sin "Nattagröt" & stoppa henne i säng..

Ovido - Quiz & Flashcards