Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Ninni - 21 mars 2008 16:11

Japp udag har jag & Loka varit på inoff utställning i Berggunda Ridhus...

Ställda Loka officiellt är liksom inte så stor mening då hon inte har så mycket & hämta men hon tycker ju att det är så skoj (ja det gör hon faktiskt, svansen går hela tiden & hon blir helt sprallig) så vi tar nån inoff då & då, nu är det dock 2år sen sist men idag var det dags...

Men innan jag ställde Loka så ställde jag Cane Corso hanen Moltas & han fick 1pris men inget HP pga att han byter till passgång ibland samt att han skjuter rygg lite när han springer..


Men men tillslut var det iaf Loka tur, det var bara 2 vuxna Rottisar & det var en unghundshane & så Loka =0)

Lokas kritik lyder så här:

Snygg feminin helhet. Ännu något lätt i huvudet. Mycket vacker blick, bra bett & pigment. Utmärkta öron. Prima förbröst. Utmärkt över & under linje. Välvinklad stomme. Rör sig bra. bra tanfärg. Välvisad......


Rätt okej tycker jag =0)

Men när det var dags för BIR & BIM så slutade Loka som BIM pga sitt "lätta huvud" Men det struntar vi i. Loka var helnöjd med att få vara där & ringsek. & domaren sa att hon står som om hon var frusen när hon var uppställd men med en mycket glatt viftande svans =0)

Det är min lilla Loka det..


NU är maten klar så jag måste reda såsen...


Bye bye & ha det trevligt i ovädret....

Ovido - Quiz & Flashcards