Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Ninni - 2 januari 2008 15:17

Sitter här vid datan & knapprar lite, surfar runt på lite olika sidor, mest Rottis sidor & bara njuter & bli mer & mer valpsjuk *Suck* En liten 4 bent bebis skulle sitta fint...


Loka & Jaffa ligger på varsin dyna & snarkar, vi var ute lite & busade i snön, gick till skogen "bakom postlådan" & hundarna tyckte det var skoj, men det varade inte så länge för rätt var det var stod Grannes Shetland Sheepdog hane där, bara att ta hundarna & gå hem.. Jobbigt när dom löper & det kommer andra hundar eller ska jag säga hanar *SUCKAR* Men men...


Zingo är med husse på jobbet & nanar.. Löpdoft fritt helt enkelt, det värsta är att han blir ännu tokigare när han varit ifrån dom ett tag.. Behöver jag säga att jag aldrig mer vill ha båda könen??


Jag är lite smått hungrig men Jonas jobbar ju som sagt idag & är inte hemma förrän typ 16,45 =0(


Egentligen skulle jag ta & torka golvet men tappade lusten nyss, det blir ju liksom lite fläckigt när dom löper, speciellt när Jaffa löper då hon inte är så duktig att "städa" efter sig själv.. Urk...


Ha en bra dag...


Kramiz Kramiz

Ovido - Quiz & Flashcards